Zo ziet CarComplete de toekomst

wat-maak-ons-compleet-zo-ziet-carcomplete-de-toekomst-1-carcomplete.jpg15 feb

CarComplete: de naam dekt de lading perfect. Wij bieden onze klanten complete service, zonder lange wachttijden. Een uniek concept. Eigenaar Michael Adamasu is hier begin 2017 mee begonnen. “Ik wilde een oplossing bedenken waarmee ik mijn klanten volledig kan ontzorgen. Met CarComplete is dat gelukt.”

Ontstaan van CarComplete

Michael houdt zich al 30 jaar bezig met motorvoertuigen. Hij begon als leerling-monteur bij BMW-dealer Breeman. Hier werkte hij 7 jaar en leerde alle aspecten van het vak. Daarna startte hij samen met een collega het bedrijf ADKOL. Dit bedrijf bestond uit een garage waar hij vele apk-keuringen uitvoerde en auto’s repareerden. Daarna nam zijn loopbaan een wat andere wending en werd hij filiaalmanager bij Kwik-Fit. Maar na een paar jaar wilde hij toch weer ondernemer worden. In 2010 startte hij daarom met CarFluids. Een van de ondernemingen die op dit moment is aangesloten bij CarComplete. Toen hij merkte dat hij zijn klanten nóg meer diensten wilde aanbieden besloot hij het groter aan te pakken. Zo is CarComplete ontstaan.

“We willen graag dat er nog meer kleine ondernemers zich bij ons aansluiten. Zo kunnen we in de toekomst nog meer klanten helpen dan we nu al doen.”

maak een afspraak ››

Auto apk en motor tuning

CarComplete bestaat op dit moment uit de ondernemingen CarFluids, Dixirestyling en Cheap Chip. Deze ondernemingen bij elkaar kunnen vrijwel alle vormen van auto-onderhoud uitvoeren: van auto apk en schadeherstel tot aan motor tuning. “We willen graag dat meer kleine ondernemers zich bij ons aansluiten. Zo kunnen we in de toekomst nog meer klanten helpen dan we nu al doen. Voor kleine ondernemers is het bovendien een fijne manier van werken. We gunnen elkaar namelijk klanten.”

Complete ontzorging

Klantgerichtheid is de grootste aandrijvingskracht van CarComplete. “Dit unieke samenwerkingsconcept is allemaal ontstaan door het streven naar complete ontzorging. We willen dat zoveel mogelijk klanten kunnen profiteren van ons concept. Iedere autobezitter verdient het om weer snel en fijn auto te kunnen rijden.”

maak een afspraak ››

Reactie na reparatie autoschade

Tot nu toe zijn de reacties van klanten zeer positief. Zo schreef een klant nadat Michael zijn autoschade had gerepareerd: “Wij zijn elke keer weer blij met de service van CarFluids. Ik had gisteren pech en het werd meteen voor mij opgelost. Wat een topservice!” Michael: “Met deze reactie ben ik erg blij. Dit is precies wat ik wil bereiken. Klanten die blijven terugkomen en elke keer weer tevreden zijn. Dat is het hoogst haalbare voor elke ondernemer.

maak een afspraak ››

« Terug

Scroll naar boven